Mode-bending

What’s in the bag?

crafted from a prehistoric technology

Ce qui est dans mon sac?

fabriqué à partir d’une des technologies préhistoriques

Let’s find out.

… with tales beyond our dreams

découverons-le.

vestiges de la technologie avec des histories au-delà de nos experience


Space Chaser (2021)

The bag, a Museum of History of Technology

Le sac, un musée d’histoire de la technologie

Speech-to-Text

Many perspectives can examine the contents of the bag for example we could view it as a museum of the history of technology.

The bag has been created from leather a prehistory technology. As a result, it predates the other technologies within it, such as the textile in the mask, the paper of the voter’s card, and lenses in the glasses. Yet leather has reinvented itself through time from clothing, parchment, leather-bound books, and now it is seen as safe sleeves for the cell phone.

We need archeologists to inform of leathers beginning. Since a space chaser sings “the past swallows up those who could remember.” No oral records exist. The lyrics reflect the gist of getting the skins [Gnanadesikan] argument that the spoken word is fleeting.

However, this would not be the case if we wanted to look at the future of leather instead it could be examined through a digital written copy report like that of the UN’s Industrial Development Organization.

It would be worth following these technologies, from the first inklings, three mediation processes expanded by Boulter, two modern and T. Ancient writings, whether found on stone, tablet, scroll or codex have a signal I was going to ask in states, the potential to speak directly to us, as long as we understand the code. First, however, it is essential to remember Kress’ argument that being quotation access to the power of authorship is strictly governed and quotations; that is the say, written text Represents the elite and their power.

The Oldest Human Craft
Le plus ancien métier humain
Unicode - French

Il existe de nombreuses perspectives dans lesquelles on peut examiner le contenu du sac. Par exemple, nous pourrions le considérer comme un musée de l'histoire de la technologie.
 
Le sac a été confectionné en cuir, une technologie de la préhistoire. En conséquence, il est antérieur aux autres technologies qu'il contient, telles que le textile dans le masque, le papier de la carte d'électeur et les verres dans les lunettes. Pourtant, le cuir s'est réinventé au fil du temps à partir des vêtements, du parchemin, des livres reliés en cuir, et il est maintenant considéré comme un étui sûr pour le téléphone portable.

Nous avons besoin d'archéologues pour informer du début du cuir. Car comme le chante Space Chasers, "le passé engloutit ceux qui pouvaient se souvenir". Il n'existe aucune trace orale. Leurs paroles reflètent l'essentiel de l'argument de Gnandesikan selon lequel la parole est éphémère.

Cependant, ce ne serait pas le cas si nous voulions regarder l'avenir du cuir. Au lieu de cela, il pourrait être examiné par le biais d'un rapport écrit numérique comme l'Organisation pour le développement industriel des Nations Unies.

Il vaudrait la peine de suivre ces technologies, depuis les premiers soupçons, le processus de remédiation exposé par Bolter, jusqu'à la modernité. Les écrits anciens, qu'ils soient trouvés sur pierre, tablette, parchemin ou codex, ont, comme l'affirme Gnanadesikan, le potentiel de nous parler directement, tant que nous comprenons le code. D'abord, cependant, il est essentiel de se souvenir de l'argument de Kress selon lequel « l'accès au pouvoir d'auteur est strictement réglementé » ; c'est-à-dire que les textes écrits représentent l'élite et son pouvoir.

Demarketizaton of Education

Démarchéisation de l’éducation

Unicode – English

It moves us to another perspective, that of the social context. The bag also represents a diversity of communication channels in the manner advanced by The New London Group. Besides the seen print and digital forms of communication, the bag exemplifies two official languages in the Election Canada’s voter’s card. Unseeable is that phone, and within the wallet bag, there are snippets of two mother tongues, cultures and traditional literacies from France and Canada.
Therefore, negotiating differences is part of life. But, the New London Group raised the question of how do we ensure that differences of culture, language, and gender are not barriers to educational success? The first step would be to stop devaluing the education system. Appreciating instructors and public education would provide increased funding instead as Bayne & Ross advanced the education model’s marketization, leaning and gigging. Thus the instructors would receive adequate professional development. As a result, the students would have a better opportunity to receive a quality public education that prepares them as citizens and the future of our society.

Cela nous amène à une autre perspective, celle du contexte social. Le sac représente également une diversité de canaux de communication à la manière avancée par The New London Group. Outre les formes de communication imprimées et numériques, le sac illustre deux langues officielles sur la carte d'électeur d'Élections Canada. Invisible est ce téléphone, et dans le sac portefeuille, il y a des extraits de deux langues maternelles, cultures et littératies traditionnelles de France et du Canada.
Par conséquent, la négociation des différences fait partie de la vie. Mais, le New London Group a soulevé la question de savoir comment s'assurer que les différences de culture, de langue et de genre ne sont pas des obstacles à la réussite scolaire ? La première étape serait d'arrêter de dévaluer le système éducatif. L'appréciation des instructeurs et de l'éducation du public fournirait un financement accru à la place, car Bayne & Ross a fait progresser la commercialisation, l'apprentissage et les concerts du modèle d'éducation. En conséquence, les étudiants auraient une meilleure chance de recevoir une éducation publique de qualité qui les prépare en tant que citoyens et l'avenir de notre société.

References

les références

Bayne, S. & Ross, J. (2007, December). The ‘digital native’ and ‘digital immigrant’: A dangerous opposition. Proceedings of the Annual Conference of the Society for Research into Higher Education, Brighton, UK. https://www.academia.edu/827541/The_digital_nativeand_digital_immigrant_a_dangerous_opposition

Bolter, J. D. (2001). Chapter 4:The breakout of visuals. In Writing space: Computers, hypertext, and the remediation of print (2nd ed.). Lawrence Erlbaum Associates.

Gnanadesikan, A. E. (2011). The First IT Revolution. Writing Revolution: Cuneiform to the Internet, 25, 1–10.

Kress, G. (2005). Gaines and losses: New forms of texts, knowledge, and learning. Computers and Composition, 22, 5–22. https://doi.org/doi:10.1016/j.compcom.2004.12.004

The New London Group.  (1996). A pedagogy of multiliteracies: Designing social futures. (Links to an external site.)  Harvard Educational Review 66(1), 60-92

Space Chaser. (2021). Remnants of Technology. On Gave Us Life. https://genius.com/Space-chaser-remnants-of-technology-lyrics

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